Superman αυτοκίνητο κατά της πείνας

Συντάκτης: Αργύρης Παγαρτάνης

Superman αυτοκίνητο κατά της πείναςΤον Superman τον ξέρουμε από τα κόμικς και τις κινηματογραφικές ταινίες ως ατρόμητο υπερασπιστή του καλού και της δικαιοσύνης μέσα στα όρια της φανταστικής Μετρόπολις. Ηλθε η ώρα να κάνει κάτι καλό και για τον… πραγματικό κόσμο, πέρα από το πανί του σινεμά. Το λογότυπο και τα χρώματα του σούπερ ήρωα χρησιμοποιούνται στο νέο μοντέλο υβριδικού αυτοκινήτου της ΚΙΑ με σκοπό την ενίσχυση των σούπερ δυνάμεων για την ανακούφιση ενός προβλήματος που ακόμα και ο σούπερ ήρωας δύσκολα θα μπορούσε να καταπολεμήσει: Την πείνα στην Αφρική.

Η ιδέα ανήκει στο τμήμα μάρκετινγκ της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία προσπαθεί να συνδυάσει το νέο της μοντέλο Optima Hybrid με τις ικανότητες που φέρνει στο μυαλό το χρώμα και το σχήμα του Superman. Ετσι, λοιπόν, ήλθε σε συμφωνία (μετά από δίμηνες διαπραγματεύσεις, πάντως) με τη διοίκηση της εταιρείας DC Entertainment, η οποία κατέχει τα εκδοτικά δικαιώματα της σειράς κόμικς, αλλά και οτιδήποτε άλλο αφορά την εκμετάλλευση του σούπερ ήρωα. Παρ’ ό,τι ο Superman δεν χρειαζόταν κανένα… μέσο για να κυκλοφορήσει (σε αντίθεση π.χ. με τον Batman που είχε το θρυλικό Bat-mobile), το αυτοκίνητο θέλει να καθιερωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών ως ένα σούπερ οικονομικό μοντέλο.

Superman αυτοκίνητο κατά της πείναςΛογικό, είναι, λοιπόν, τα χρώματα του Superman και το λογότυπό του (το κεφαλαίο S) να κυριαρχούν στο σχεδιασμό του αυτοκινήτου, που βγαίνει φυσικά στα δύο βασικά χρώματα (μπλε και κόκκινο). Αυτή η διχρωμία κυριαρχεί και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου (ταμπλό, καθίσματα κτλ.). Στο τιμόνι υπάρχει το σήμα του σούπερ-ήρωα, όπως και στις γρίλιες των εισαγωγών αέρα. Το σκηνικό συμπληρώνεται από φώτα εδάφους, τα οποία φωτίζουν το κάτω μέρος του αυτοκινήτου στο αντίθετο χρώμα απ’ αυτό που έχει βαφτεί, ώστε να συμπληρώνεται πάντα η διχρωμία κόκκινο-μπλε.

Η ΚΙΑ ανακοίνωσε μαζί με την κυκλοφορία του μοντέλου (το οποίο εκτέθηκε για πρώτη φορά στο κοινό στην έκθεση που γίνεται αυτές τις ημέρες στο Σικάγο) και την έναρξη της εκστρατείας «We Can Be Heroes», μπορούμε να γίνουμε ήρωες. Στην ουσία προτρέπει τους καταναλωτές να αγοράσουν το μοντέλο και για λόγους… φιγούρας, αλλά και διότι ένα μέρος των εσόδων της εταιρείας από τις πωλήσεις θα διατεθεί σε φιλανθρωπικές οργανώσεις που καταπολεμούν τη πείνα στην μαύρη ήπειρο.

Συντάκτης: Αργύρης Παγαρτάνης,

Influence:

Ο Αργύρης Παγαρτάνης είναι δημοσιογράφος. Γεννήθηκε κάτω από έναν μεγάλο παγκόσμιο χάρτη…