Social media-Οι πιο δημοφιλείς επιλογές που ήρθαν για να μείνουν

Συντάκτης: Αναστάσιος Χριστόπουλος

Μελέτες δείχνουν ότι κατά μέσο όρο κάθε άνθρωπος στον πλανήτη έχει τουλάχιστον έναν λογαριασμό σε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Ας δούμε τα πιο βασικά και πιο δημοφιλή από αυτά καθώς και το πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν.

Η σύγχρονη τεχνολογία έκανε την πρόσβαση σε πληροφορίες πολύ πιο εύκολη από ότι σε οποιαδήποτε άλλη εποχή της ανθρωπότητας. Μέσα από το διαδίκτυο πληθώρα πληροφοριών και ερεθισμάτων διακινούνται ατέρμονα και απρόσκοπτά.  Τα κοινωνικά δίκτυο έχουν γνωρίσει μια πρωτοφανή άνθιση και αυτό δεν είναι τυχαίο. Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες οι οποίες προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα στον χρήστη ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο θέλει να τις χρησιμοποιήσει. Ας δούμε τις κυριότερες από αυτές.

Social media-Οι πιο δημοφιλείς επιλογές που ήρθαν για να μείνουν

Facebook

Μπορεί να αποτελεί μια από τις παλαιότερες πλατφόρμες όμως η συνεισφορά της σε αρκετές μορφές της ζωής μας είναι κεφαλαιώδεις. Είναι η πιο λαοφιλής πλατφόρμα μια και μετρά 2,9 ενεργούς εγγεγραμμένους χρήστες. Αρχικά αποτελεί σημαντικό βοηθό τόσο στην επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων (αφού μέσω της εφαρμογής μέσετζερ μπορούμε να ανταλλάσουμε μηνύματα, εικόνες και βίντεο απρόσκοπτα και δωρεάν) αλλά επίσης και στο εμπόριο. Το  facebook  διαθέτει άπειρες εφαρμογές τόσο για την αγορά παντός είδους προϊόντων όσο επίσης και για την πώληση. Αποτελεί ακόμα σημαντικό μέσον διαφήμισης για επιχειρήσεις και για ανεξάρτητους πελάτες.

Από την καραντίνα και μετά επίσης το facebook έχει αναπτύξει και μια εφαρμογή κατά την οποία μπορεί ο χρήστης να αναζητήσει και σύντροφο ενθαρρύνοντας  και τις γνωριμίες.

Social media-Οι πιο δημοφιλείς επιλογές που ήρθαν για να μείνουν

You Tube

Το you tube ήταν και είναι η πιο δημοφιλής επιλογής όσον αφορά την μουσική και τα βίντεο. Χρησιμοποιείται για επαγγελματικούς λόγους από πληθώρα επαγγελμάτων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι stand up comedians που το χρησιμοποιούν για να ανεβάζουν αστεία βίντεο και να διαφημίσουν τις επερχόμενες παραστάσεις τους. Το you tube  τα τελευταία χρόνια έχει αρκετές διαφημίσεις οι οποίες διαφημίζουν μεγάλες και μικρές εταιρίες ενώ στο  you tube  μπορεί κανείς να βρει ολόκληρα βίντεο εκμάθησης ή καμιά φορά και ολόκληρες ταινίες.

Social media-Οι πιο δημοφιλείς επιλογές που ήρθαν για να μείνουν

Instagram

Σύμφωνα με μελέτες αυτήν την στιγμή στο  Instagram  υπάρχουν περίπου 2 εκατομμύρια ενεργοί λογαριασμοί.  Είναι η αγαπημένη πλατφόρμα των influencers  οι οποίοι στην ουσία πληρώνονται από τις εταιρίες για τους  followers (φίλους που βλέπουν το προφίλ τους) ώστε να διαφημίζουν προϊόντα ή υπηρεσίες. Στην ουσία αποτελεί έναν πολύ καλό τρόπο μάρκετινγκ (το ονομαζόμενο  affiliate).

Επίσης το instagram είναι καλή πλατφόρμα γνωριμιών μια και οι χρήστες μπορούν να αλληλεπιδράσουν με πολλούς τρόπους, να στείλουν μηνύματα, να ανταλλάξουν φωτογραφίες. Ακόμα ένα ακόμα στοιχείο του instagram  το οποίο είχε μεγάλη επιτυχία είναι τα reals, μικρά βίντεο με περιεχόμενο αρκετές φορές κωμικό.

Social media-Οι πιο δημοφιλείς επιλογές που ήρθαν για να μείνουν

Tik Tok

Το συγκεκριμένο κοινωνικό μέσο δημιουργήθηκε στην καραντίνα και εκεί γνώρισε και την μεγαλύτερη διάδοση σε σημείο να φτάσει τάχιστα τους 1 εκατομμύριο ενεργούς χρήστες. Δίνει στον χρήστη την δυνατότητα να ανεβάζει κυρίως βίντεο μικρής διάρκειας. Όμως το πραγματικό του πλεονέκτιμα είναι τα πολλά φίλτρα τα οποία διαθέτει και το ψυχαγωγικό του περιεχόμενο. Ωστόσο προς το παρόν περιορίζεται στην διασκέδαση.

Social media-Οι πιο δημοφιλείς επιλογές που ήρθαν για να μείνουν

Linked in

Το  Linked in  αποτελεί ένα δεύτερο facebook  αλλά προσανατολισμένο στον εργασιακό χώρο. Ο χρήστης μπορεί να φτιάξει ένα προφίλ με βάσει τις γνώσεις, την εργασιακή του εμπειρία και να κα να αναδείξει τις ικανότητές του μέσω το βιογραφικού του. Οι εταιρίες επίσης έχουν αντιληφθεί την χρησιμότητα αυτού του μέσου και οι υπεύθυνοι των τμημάτων ανθρωπίνου δυναμικού ασχολούνται αρκετά συχνά με το  linked in στην προσπάθεια τους να βρουν νέους εργαζομένους και να στελεχώσουν τις εταιρίες τους.

Μια και είναι αυστηρά επαγγελματικό συνήθως οι ερωτικές επαφές αποφεύγονται σε αυτό το μέσο και μάλιστα σε σημείο το οποίο να μπορεί ο χρήστης να αναφέρει το περιστατικό στην εταιρία η οποία θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα.

Συντάκτης: Αναστάσιος Χριστόπουλος,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.