Είτε είσαι νέος και ψάχνεις την πρώτη σου δουλειά, είτε έχεις κάποια εργασιακή εμπειρία, ακόμα και αν “έχεις φάει την …
Πως να βελτιώσεις το προφίλ σου στο Linkedin; (Μέρος 1)
Το Linkedin αποτελεί το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο όσον αφορά την αναζήτηση εργασίας. Ενώ κάποιοι τα καταφέρνουν περίφημα, κάποιοι αποτυγχάνουν. Τι μπορείς να κάνεις όμως για να βελτιώσεις το προφίλ σου και τις πιθανότητές σου για εύρεση εργασίας ή πελατών;
Η αναζήτηση εργασίας έχει αλλάξει ριζικά. Ζούμε στην εποχή που τα βιογραφικά πλέον κινούνται μόνο διαδικτυακά. Όλο και περισσότερες θέσεις εργασίας πέρα από το βιογραφικό σου, θέλουν και το Linkedin σου. Αν το βιογραφικό σας δεν έχει μέσα το Linkedin σας, τότε σίγουρα είναι το πρώτο βήμα το οποίο θα πρέπει να κάνετε, τοποθετώντας το στην ενότητα των προσωπικών πληροφοριών.
Το linkedin αποτελεί το ψηφιακό βιογραφικό σας και είναι διαθέσιμο όλες τις μέρες και όλες τις ώρες του χρόνου στα άτομα των τμημάτων ανθρώπινου δυναμικού που ψάχνουν τον κατάλληλο υποψήφιο για κάθε θέση. Το προφίλ σου χρειάζεται να βρίσκεται στην καλύτερη εκδοχή του. Τι σημαίνει όμως αυτό;
Σημαίνει πως το προφίλ σου πρέπει να έχει ένα συγκεκριμένο status και αυτό δεν είναι άλλο από το all star. Είσαι όμως τυχερός, καθώς το να το πετύχεις είναι αποκλειστικά στο χέρι σου, κάνοντας τις συγκεκριμένες κινήσεις και βελτιώσεις σε ήδη υπάρχοντα στοιχεία.
#1. Φωτογραφία Προφίλ
Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να επικεντρώσεις την προσοχή σου είναι η φωτογραφία προφίλ. Σύμφωνα με στατιστικά οι λογαριασμοί με σωστές φωτογραφίες προφίλ προσελκύουν εφτά φορές περισσότερη κίνηση σε σύγκριση με τα άλλα προφίλ. Με τον όρο άλλα προφίλ εννοούμε όσα είτε δεν έχουν καθόλου φωτογραφία είτε φωτογραφίες που δεν ανταποκρίνονται στην αναζήτηση εργασίας, όπως οι κοινωνικές εκδηλώσεις.
Η σωστή φωτογραφία έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Χρειάζεται να είναι επαγγελματική, φιλική και προσβάσιμη. Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχεις αυτό είναι να υπάρχει επαγγελματικό ντύσιμο, με λευκό φόντο ή σε χώρο εργασίας και να φαίνονται το κεφάλι και οι ώμοι.
#2. Headline
Το επόμενο πράγμα στο οποίο δίνεται ιδιαίτερη σημασία είναι το headline σου. Έχεις 120 χαρακτήρες να σε περιγράψεις. Γενικοί τίτλοι θα σου κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό. Δίνεις μια εικόνα στο τι γνώμη θες να σχηματίσουν τα άλλα μέλη. Δώσε αξία στο personal branding σου, καθώς αποτελεί τον οδηγό σου για επιτυχημένα αποτελέσματα.
#3. Προσθήκη Εργασιακής Εμπειρίας
Εξίσου σημαντικό είναι να προσθέσεις την εργασιακή σου εμπειρία. Σημαντικό είναι επίσης και πως θα την περιγράψετε. Το να γράψεις απλά έναν τίτλο είναι μια ελλιπής περιγραφή. Αυτό ισχύει ανεξάρτητα αν βρίσκεσαι στα πρώτα βήματα αναζήτησης εργασίας ή έχεις αλλάξει διάφορες δουλειές και ψάχνεις για τον επόμενο σταθμό της καριέρας σου.
Όταν περιγράφετε μια εργασία πρέπει να δίνετε μια πιο λεπτομερή εξήγηση. Τι αρμοδιότητες είχατε στην προηγούμενη θέση, ποια ήταν τα καθήκοντά σας. Αν σε μια εταιρεία, είχατε παραπάνω από έναν ρόλους αξίζει να αναφερθεί.
Τα κατορθώματά σας επίσης είναι κάτι που δεν πρέπει να παραλείψετε. Αν έπειτα από κάποιο Project μπορούν να παρουσιαστούν δεδομένα, να τα παρουσιάσετε.
Αν βρίσκεστε στα πρώτα στάδια, τα πράγματα είναι κάπως πιο περίπλοκα. Δεν γεννηθήκαμε όλοι με εμπειρία στον κλάδο που θέλουμε. Εργασίες που είχατε σε άλλους κλάδους, όπως η εστίαση, καλό είναι να αναφερθούν.
Το linkedin όπως και το βιογραφικό σας, χρειάζονται να είναι συνεχώς ενημερωμένα.
Περισσότερες πληροφορίες στο δεύτερο μέρος που θα ακολουθήσει.