Πώς χτίζουμε καλή φήμη στο Διαδίκτυο;

Συντάκτης: Flowmagazine

Είτε ως εταιρεία, είτε ως άτομα, είναι καλό να γνωρίζουμε πώς να παρουσιαζόμαστε σωστά διαδικτυακά και να χτίζουμε καλή παρουσία.

Η διαδικτυακή παρουσία

Η παρουσία μας στο διαδίκτυο και η καλή φήμη μας εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες. Η αρχή είναι μια όμορφη, εύχρηστη και αντιπροσωπευτική ιστοσελίδα, η οποία αναδεικνύει τι προσφέρουμε, μέσα από περιεχόμενο εξαιρετικής ποιότητας. Ανάλογη εικόνα θα πρέπει να υπάρχει και στα social media, μέσα από τα οποία πολλοί έρχονται σε επαφή πριν αποφασίσουν μια ματιά στην ιστοσελίδα σας.

«Ποιοι είμαστε»;

Ή «Σχετικά με εμάς» ή όπως αλλιώς θέλουμε να το ονομάσουμε, πρόκειται για τη στήλη «About Us», η οποία αφορά την ταυτότητα της επιχείρησής μας. Αυτό σημαίνει ότι είναι καλό να βάζουμε την προσωπική μας νότα σε αυτό το κομμάτι της ιστοσελίδας, χωρίς πολλά λόγια, αλλά με συντομία και περιεκτικότητα, ώστε να καταλαβαίνει ο χρήστης αν η επιχείρησή μας ταιριάζει με αυτό που ζητάει. Το ίδιο ισχύει και για τη σελίδα «Επικοινωνήστε μαζί μας».

Προσοχή στο blog

Το blog παρέχει με αδρές γραμμές πληροφορίες για τις προσφερόμενες υπηρεσίες, λύνει πιθανές απορίες, εξηγεί τη διαφορετικότητα της επιχείρησης στον τομέα της και γενικά αποτελεί καθρέφτη της. Επιπλέον, ενημερώνει για την επικαιρότητα της επιχείρησης και είναι ένα εξαιρετικό μέσο προβολής των επιτευγμάτων της. Δεν είναι απαραίτητο το blog να αποτελείται μόνο από κείμενα, αλλά μπορεί να περιέχει βίντεο και εικόνες.

Επικοινωνία

Μέσα από τον τρόπο αλληλεπίδρασης με όσους αφήνουν σχόλια και προτάσεις για τη σελίδα, διαμορφώνεται η εικόνα της επιχείρησης μέσα από τον ανθρώπινο παράγοντα που κρύβεται πίσω από αυτήν. Είναι καλό να παρακολουθούμε τη φήμη της επιχείρησης στο διαδίκτυο, να πάρουμε ιδέες από άλλες συναφείς επιχειρήσεις και να συνεργαστούμε με άλλους. Ακόμα και τα αρνητικά σχόλια πρέπει να αντιμετωπίζονται με ανάλογο σεβασμό.

Social Media

Είναι σημαντικό να ανανεώνει κανείς το περιεχόμενο τόσο της ιστοσελίδας όσο και των προφίλ στα social media. Οι χρήστες αναζητούν διαρκώς νέο περιεχόμενο, ενώ οι συχνές ανανεώσεις δείχνουν ότι είστε σε επαφή με τις εξελίξεις. Ένα ανενεργό προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα δίνει την εντύπωση ότι η επιχείρηση έχει πάψει πλέον να λειτουργεί, και αυτή η φήμη είναι κάτι που πρέπει να αποφευχθεί.

Προσφορές

Ειδικά κατά το πρώτο διάστημα λειτουργίας μιας επιχείρησης (αν και αυτό μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε άλλη περίοδο), είναι καλό να προσφέρουμε κάποια υπηρεσία δωρεάν ή με έκπτωση, ώστε να έρθουν περισσότεροι σε επαφή μαζί μας. Άλλος ένας τρόπος προσφοράς είναι η πλήρης περιγραφή μίας από τις υπηρεσίες μας μέσω του blog, ώστε να είναι κατανοητή στον μέσο χρήστη και να μπορεί να τη φτιάξει μόνος του.

Συντάκτης: Flowmagazine,

Influence:

Ο στόχος του flowmagazine.gr είναι να προβάλλει τις θετικές ιδέες, δράσεις και πληροφορίες από την Ελλάδα και τον κόσμο…