Λίγη αμέλεια ή απροσεξία από μέρους μας, όχι εσκεμμένα βέβαια, είναι αρκετή για να αρχίσει ένα «πάρτι μικροβίων» στο μπάνιο …
Πέντε πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε σε ένα κατάστημα καλλυντικών
Η Ana Guzman, πρώην υπάλληλος με πλούσια πείρα σε μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες ομορφιάς των ΗΠΑ, δίνει χρήσιμες συμβουλές αγορών και συμπεριφοράς σε ένα κατάστημα καλλυντικών.
- Δεν υπάρχει λόγος να δοκιμάσετε τα δείγματα απευθείας στο πρόσωπό σας. «Tα δείγματα είναι μερικοί από τους μεγαλύτερους φορείς μικροβίων», είπε στo Insider.
- Δεν πρέπει να καταστρέψετε τα δείγματα, ούτε να τα παρατήσετε όπου σας βολεύει. Η Guzman εξήγησε ότι, όταν πρέπει να αντικατασταθούν με καινούργια, το κατάστημα πρέπει να χρησιμοποιήσει κάποια από το απόθεμά του, πράγμα που σημαίνει ότι θα υπάρξουν λιγότερα από αυτά τα προϊόντα στα ράφια για να αγοράσουν οι πελάτες.
- Μην πειραματίζεστε! Ζητήστε βοήθεια! Το να ζητήσετε ακριβώς αυτό που θέλετε εξοικονομεί χρόνο και ενέργεια. Όπως δήλωσε η Guzman, ακόμη και αν δεν είναι κάθε εργαζόμενος/η επαγγελματίας μακιγιέρ/μακιγιέζ, είναι καλά εκπαιδευμένοι στα προϊόντα που πωλούνται και είναι πρόθυμοι να σας βοηθήσουν να βρείτε αυτό που ψάχνετε.
- Μην φοβάστε να επιστρέψετε προϊόντα που δεν σας άρεσαν, ελέγχετε πάντα, όμως, την πολιτική επιστροφής: αν τα δέχονται μόνο κλειστά ή ακόμη και αν τα χρησιμοποιήσατε μία φορά.
- Σταματήστε να υποθέτετε ότι κάθε εργαζόμενος προσπαθεί απλά να σας πουλήσει το πιο ακριβό προϊόν. Εάν έχετε διαθέσιμο συγκεκριμένο ποσό, ενημερώστε τον υπάλληλο εκ των προτέρων, ώστε να σας βοηθήσει να βρείτε κάτι ανάλογο. «Είναι άσκοπο να προσπαθήσουμε να πουλήσουμε το πιο ακριβό αντικείμενο», δήλωσε η Guzman, εξηγώντας πως οι υπάλληλοι δεν παίρνουν απαραίτητα προμήθεια από τα προϊόντα που πωλούν.
Πηγή: pink.gr