Οι πελάτες που μετράνε
Οι επιχειρήσεις ανά τον κόσμο ξοδεύουν άπειρους πόρους (χρόνια, χρήμα, εξοπλισμό και εργασία) στο πολυπόθητο κυνήγι των πελατών. Όπως όμως αποδεικνύει περίτρανα ο νόμος του Pareto, το 80% των κερδών της επιχείρησης αντιστοιχεί στο 20% των πελατών της. Άρα γιατί ξοδεύουμε άσκοπα τόσο χρόνο και ενέργεια για να κυνηγάμε το υπόλοιπο 80% που δεν αξίζει; Μήπως γιατί δεν ξέρουμε να επιλέξουμε αυτό το εκλεκτό 20%; Αλήθεια, πώς αποφασίζετε ποιοι εν δυνάμει πελάτες έχουν προτεραιότητα;
Πιθανός διάλογος που θα άνοιγε σε ένα τέτοιο ερώτημα:
- «Πυροβολούμε» ό,τι κινείται.
- Δέχεστε οποιαδήποτε δουλειά;
- Ναι, αν αναπνέει ακόμη.
- Ποιο είναι το ποσοστό επιτυχίας σας;
- Η αλήθεια είναι ότι είναι χαμηλό.
- Και τι συμβαίνει με τη διατήρηση των πελατών;
- «Δεν μιλάμε γι’ αυτό»!
Αν ο παραπάνω διάλογος σας αντιπροσωπεύει, είναι σκούρα τα πράγματα. Σπαταλάτε πολύτιμους πόρους χωρίς λόγο. Είναι λογικό να συμβαίνει αυτό στο ξεκίνημα κάθε επιχείρησης. Μαξ, μέχρι τα τρία-τέσσερα χρόνια. Μετά όμως πρέπει να ωριμάσει και να κατασταλάξει πλέον, στο ποιοι πελάτες αξίζουν, βάση εμπειρίας.
Όλα τα εργαλεία που θα χρειαστείτε στην προσπάθειά σας αυτή θα τα βρείτε στο βιβλίο “Οι πελάτες που μετράνε” από τις εκδόσεις Κριτική. Επειδή η κατάκτηση και διατήρηση των καλύτερων πελατών, δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο, αξίζει να το συμβουλευτείτε!