Σημαντικοί επιχειρηματίες και επιχειρηματικοί όμιλοι προσπαθούν να αναστρέψουν το κλίμα για την Ελλάδα διεθνώς, με την έναρξη εκστρατείας θετικής διαφήμισης …
Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ενισχύει τον Ελληνικό τουρισμό
Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, γνωστός παίκτης του μπάσκετ και του ΝBA, ελληνικής καταγωγής, πρωταγωνιστεί στην φετινή προσπάθεια του ΕΟΤ να ενισχύσει τον ελληνικό τουρισμό και παρουσιάζει την Ελλάδα ως παράδεισο επί γης.
Είναι γνωστή η αγάπη του σπουδαίου αθλητή για την χώρα μας. Όταν λοιπόν του έγινε πρόταση από την κ. Έλενα Κουντουρά, υπουργό τουρισμού, να πρωταγωνιστήσει στο σποτ, το οποίο προετοίμασε ο ΕΟΤ, αυτός δέχτηκε χωρίς δεύτερη σκέψη. Κεντρική ιδέα είναι η προβολή μιας Ελλάδας ανοιχτής και φιλόξενης απέναντι στους επισκέπτες 365 ημέρες τον χρόνο. Με την συμμετοχή του αναδεικνύει όλα τα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά που κάνουν την Ελλάδα ιδανικό προορισμό.
Άλλωστε ήδη από την προηγούμενη χρονιά ο Αντετοκούμπο συμμετείχε στην διαφήμιση της Aegean για τον ελληνικό τουρισμό. Στόχος του φέτος είναι να προσδώσει στον ελληνικό τουρισμό πιο σύγχρονη όψη από την κλασσική, «παραδοσιακή» , μέχρι τώρα, προβολή της, με βάση σε επιμέρους θεματικά τουριστικά προϊόντα (γαστρονομία, πολιτισμός, αθλητισμός, city-break κ.ά.).
Η υπουργός Τουρισμού ανέφερε: «Όταν γνώρισα την οικογένεια του Γιάννη συγκινήθηκα με το πόσο αγαπούν την Ελλάδα. Είναι άξιος πρεσβευτής της Ελλάδας και στο πλαίσιο αυτό ζήτησα να γίνει και πρεσβευτής του ελληνικού τουρισμού, κάτι που με χαρά, όπως είπε, αποδέχτηκε. Πρωταγωνιστεί σε ένα σποτ και καλεί τον κόσμο να επισκεφθεί την Ελλάδα 365 ημέρες τον χρόνο». Έπειτα, συμπλήρωσε, ότι το σποτ θα προβληθεί στα κοινωνικά δίκτυα του αθλητή, από το υπουργείο και τον ΕΟΤ στο εξωτερικό.
Πράγματι, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ο δημοφιλής αθλητής κοινοποίησε το νέο σποτ στους προσωπικούς του λογαριασμούς, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου έχει εκατομμύρια ακόλουθους σε ολόκληρο τον πλανήτη. Αλλά η διαφήμιση έχει παιχτεί από κανάλια μεγάλης εμβέλειας, FOX, ABC, USAToday, NBC, έχει φιλοξενηθεί σε τοπικές – πολιτειακές ιστοσελίδες και προβλήθηκε στην Πολωνία, στη Γαλλία, στην Ελβετία, στο Βέλγιο, στην Μ. Βρετανία και στην Κίνα, προκαλώντας μεγάλο «επικοινωνιακό θόρυβο», όπως δήλωσε το Υπουργείο Τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ