Λονδίνο: “Πληρώστε” γεύμα σε εστιατόριο… μέσω Instagram!
Εστιατόριο στο Λονδίνο προσφέρει ένα δωρεάν γεύμα δυο πιάτων… στους πελάτες που θα ανεβάσουν φωτογραφίες με τα πιάτα του μενού στο Instagram, το Twitter ή το Facebook! Το γνωστό και ως “The Picture House” άνοιξε τις πόρτες του στο Soho, με τους πελάτες του να «πληρώνουν» το δείπνο μέσω social media και «όχι» με χρήματα ή πιστωτικές κάρτες. Με άλλα λόγια, αρκεί απλά να ανεβάσετε την εικόνα των πιάτων με το hashtag #BirdsEyeInspirations και είστε σε θέση να σκίσετε το λογαριασμό του δείπνου…
Πρόκειται για το πρώτο “pay-by-picture” εστιατόριο του κόσμου, το οποίο τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας με τα δωρεάν γεύματά του και σύντομα θα ανοίξει παραρτήματα στο Manchester και το Lynch. Η ιδέα του “The Picture House” ξεκίνησε με αφορμή την έρευνα της αλυσίδας τροφίμων “Birds Eye” που έφερε στο φως ότι το 52% των ανθρώπων φωτογραφίζουν τακτικά το φαγητό ή το γλυκό τους.
Σύμφωνα με τη διευθύντρια μάρκετινγκ της “Birds Eye”, Margaret Jobling, η λήψη φωτογραφιών επιτρέπει στους ανθρώπους να επιδεικνύουν και να μοιράζονται το γεύμα τους με τους υπόλοιπους. «Θέλουμε να εκμεταλλευτούμε μια τέτοια τάση και να δώσουμε στους ανθρώπους έναν ακόμα λόγο για να μιλούν μεταξύ τους», εξηγεί η ίδια στη DailyMail.
Πιο συγκεκριμένα ένας στους δέκα (11%) παραδέχθηκε ότι τραβά τουλάχιστον μια φωτογραφία το φαγητό του μέσα στην εβδομάδα, ενώ 9% ανέφερε ότι δεν περνάει μια ημέρα χωρίς μια τέτοια συνήθεια! Την ίδια στιγμή, το Webstagram ανακοίνωσε ότι σήμερα υπάρχουν πάνω από 90 εκατ. φωτογραφίες στο διαδίκτυο με το hashtag “food” στο Instagram.
Αξίζει να αναφερθεί ότι όσον αφορά τους Βρετανούς, το 39% πατάει το «κλικ» του κινητού προκειμένου να δημοσιεύσει τη φωτογραφία του πιάτου του, ενώ το 34% μετατρέπεται σε … φωτογράφο αποκλειστικά για να εκφράσει τη δημιουργικότητά του! Οι επιστήμονες από τη Minnesota των ΗΠΑ, πάντως, ισχυρίζονται ότι η φωτογραφία πριν την απόλαυση του φαγητού… του χαρίζει έξτρα «γεύση», καθώς μεγεθύνει τις αισθήσεις του ατόμου. Με άλλα λόγια, όσο περισσότερο χρόνο υπάρχει «οπτική» επαφή του φαγητού, τόσο πιο πολύ εντείνεται η απόλαυση κατά την κατανάλωσή του.