Η μπάλα στρέφεται στο σεξ…
«Πενία τέχνας κατεργάζεται» ή επιτέλους ήλθε η ώρα να πέσουν τελείως τα σεξουαλικά ταμπού στην Ελλάδα; Η είδηση ότι τρεις ποδοσφαιρικές ομάδες τοπικών κατηγοριών αποφάσισαν να διαφημίσουν οίκους ανοχής ή μπαρ που παρέχουν υπηρεσίες συνοδών μπορεί να αναγνωστεί με δύο (ή και περισσότερους) τρόπους. Το φαινόμενο, πάντως, μόνο τυχαίο δεν είναι, και όσο πέφτουν τα τείχη της ντροπής και της καχυποψίας αναμένεται να ακολουθήσουν κι άλλες ομάδες.
Ο Βουκεφάλας Λάρισας, μια ποδοσφαιρική ομάδα που αγωνίζεται σε τοπική κατηγορία, ξάφνιασε το πανελλήνιο με την απόφασή του να διαφημίσει στις φανέλες του τον οίκο ανοχής «Σούλα», ο οποίος για… νομικούς λόγους μετονομάστηκε σε οίκος «εποχής». Ο Ηρακλής Λάρισας, από την συνοικία της Νεάπολης, διαφημίζει στη φανέλα του γνωστό μπαρ της πόλης, στο οποίο παρέχονται και υπηρεσίες συνοδών για κουβέντα και… ό,τι προκύψει. Το τελευταίο «κρούσμα» ήταν ο Ολυμπιακός Χαλκίδας, ο οποίος αποφάσισε να διαφημίσει στην ιστοσελίδα του και με ένα πανό στο γήπεδο το “Erotica Sex House”, που τιτλοφορείται «Οίκος Ερωτικής Συνεύρεσης και Απολαύσεων».
Οι διοικούντες των συγκεκριμένων ομάδων τόνισαν ότι πρόκειται για καθαρά επαγγελματικές κινήσεις, που τονώνουν τα ισχνά οικονομικά τους σε μια εποχή που ο αθλητισμός πλήττεται σε απίστευτο βαθμό από την κρίση. Κι είναι αλήθεια ότι παρά την οικονομική στενότητα που βιώνουν οι περισσότεροι Έλληνες οι τζίροι του αγοραίου έρωτα δεν έχουν μειωθεί ούτε στο ελάχιστο.
Οι αποφάσεις αυτές προκάλεσαν ενδιαφέρον κυρίως των σκανδαλοθηρικών media, αλλά και ρεπορτάζ του Reuters! Δεν είναι, φυσικά, ό,τι πιο συνηθισμένο να βλέπουμε τέτοιου είδους διαφημίσεις σε χώρους άθλησης. Το να ρίχνουμε ανάθεμα, όμως, και να… φτύνουμε τον κόρφο μας είναι στρουθοκαμηλισμός. Από τη στιγμή που η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή όχι μόνο επέτρεψε, αλλά και… ενθάρρυνε τις διαφημίσεις προφυλακτικών κατά τη διάρκεια των πρόσφατων Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου, γιατί να μην έχει και μια ποδοσφαιρική ομάδα το δικαίωμα να διαφημίσει υπηρεσίες και προϊόντα σχετικά με το σεξ; Άλλωστε το γήπεδο (και ειδικά τα τοπικά πρωταθλήματα στην επαρχία) παραμένει ένας κυρίως ανδρικός χώρος, όπου πολλοί τον εκμεταλλεύονται για να διαφημίσουν προϊόντα που προσελκύουν ανδρικό κοινό, από αυτοκίνητα ως ρολόγια και οινοπνευματώδη ποτά.