Γίνε βροχοποιός
Θα θέλατε ποτέ να κάνετε μια ευχή στον ουρανό και να σας φέρει βροχή; Βροχή από χρήματα; Ακόμα και αν δεν ανήκετε σε κάποια σπάνια φυλή των Ινδιάνων για να σας μυήσει σε τέτοια χαρίσματα, μπορείτε να καλλιεργήσετε μόνοι σας το ταλέντο να γίνετε βροχοποιοί.
Το βιβλίο των Εκδόσεων Κριτική ο Jeffry J. Fox μυεί τον κάθε αναγνώστη στο τελετουργικό μεταμόρφωσής του σε βροχοποιό. Ο ίδιος είναι διακεκριμένος σύμβουλος μάρκετινγκ στις ΗΠΑ. Η περίπτωση μάλιστα της επιχείρησής του διδάσκεται στο Harvard Business School ως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα παραδείγματα επιτυχημένου μάρκετινγκ. Επομένως, η εξειδίκευσή του είναι να βοηθάει τους άλλους να βγάζουν χρήματα. Σε απλά ελληνικά, αυτό κάνει το μάρκετινγκ για κάθε επιχείρηση ή ελεύθερο επαγγελματία.
Ό,τι προϊόν ή υπηρεσία κι αν πουλάει ο βροχοποιός, το κάνει με επιτυχία. Ευτυχώς για εμάς, όπως λέει ο Jeffery J. Fox “οι βροχοποιοί δεν γεννιούνται, γίνονται”. Ο συγγραφέας υποδεικνύει με γλαφυρό, αλλά και χιουμοριστικό τρόπο, τις συμπεριφορές που πρέπει να επιδεικνύεις στον αγώνα για να κερδίσεις τον πελάτη. Συγκεκριμένα για να βρείς, να προσεγγίσεις, να κερδίσεις και τελικά να διατηρήσεις τον πελάτη. Ο πελάτης είναι το κλειδί που θα ανοίξει τον πολυπόθητο θησαυρό για την επιχείρησή σου. Και από μέσα θα ξεχυθεί χρήμα, άφθονο χρήμα!
Ελάτε λοιπόν, κι εσείς… Τι φοβάστε; Αν θέλετε να αποκτήσετε περισσότερα χρήματα η λύση βρίσκεται στο χέρι σας. Ακόμα κι αν δεν δουλεύετε σε πωλήσεις ή δεν έχετε δική σας επιχείρηση, πάλι σας αφορά. Στην τελική όλοι κάτι πουλάμε. Πρώτα και κύρια τον εαυτό μας.