Το ηλεκτρονικό εμπόριο σήμερα κυριαρχεί. Σε αυτό το άρθρο θα δείτε πώς να φτιάξετε το δικό σας e-shop και όσα …
Γιατί αξίζει να δημιουργήσεις e-shop για την επιχείρησή σου
Έρχεται κάποτε η ώρα που καθιερωμένες συνήθειες και καταστάσεις αρχίζουν σιγά σιγά να αλλάζουν.
Αυτή η ώρα έχει έρθει τα τελευταία χρόνια, ειδικά από τη στιγμή που ξέσπασε η πανδημία του κορωνοϊού και έπειτα, όταν και όλο και περισσότερες επιχειρήσεις ξεκίνησαν να επενδύουν στην κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων ή e-shops, αντί των φυσικών καταστημάτων.
Με τη συγκεκριμένη τάση, φυσικά, να είναι ανοδική.
Η πρόσφατη άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει κάνει πολλές επιχειρήσεις να εντοπίσουν την ευκαιρία, να αναγνωρίσουν τους λόγους που ο κόσμος στρέφεται στις ηλεκτρονικές αγορές και να προχωρήσουν στη δημιουργία e-shop.
Έτσι, θεωρούμε πως θα είναι χρήσιμο στο συγκεκριμένο άρθρο να σου πούμε 5 βασικούς λόγους για τους οποίους αξίζει να δημιουργήσεις ένα e-shop για την επιχείρησή σου και να απογειώσεις τις επιδόσεις της.
Πάμε να τους δούμε!
- Διευρύνεις το αγοραστικό κοινό σου
Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα ενός e-shop είναι το γεγονός πως μπορούν να προχωρήσουν σε αγορές άτομα από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, με τις αποστάσεις να εκμηδενίζονται.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα δέχεται παραγγελίες ανεξαρτήτως τοποθεσίας, οπότε το κοινό σου μπορεί να διευρυνθεί σε τεράστιο βαθμό. Κάτι που σε καμία περίπτωση δε θα μπορούσε ποτέ να καταφέρει ένα φυσικό κατάστημα.
2.Θα σου βγει φθηνό
Μια από τις βασικότερες διαφορές μεταξύ ενός ηλεκτρονικού και ενός φυσικού καταστήματος είναι ότι το πρώτο είναι αρκετά φθηνότερο στη δημιουργία και τη συντήρησή του.
Η δημιουργία ενός e-shop απαιτεί απλώς το στήσιμο μιας ιστοσελίδας, της οποίας τα έξοδα είναι αρκετά περιορισμένα, καθώς περιλαμβάνουν μόνο την ενοικίαση ιντερνετικού χώρου και την πληρωμή για την αγορά του ονόματος του site.
Αντίθετα, ένα φυσικό κατάστημα απαιτεί ενοικίαση ή αγορά φυσικού χώρου και διάφορα άλλα λειτουργικά έξοδα (ρεύμα, νερό, σύνδεση στο internet, μισθούς υπαλλήλων κ.α.), με το συνολικό κόστος να είναι σαφώς μεγαλύτερο συγκριτικά με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.
3.Είναι ανοιχτό όλο το 24ωρο
Η λειτουργία ενός e-shop περιγράφεται από τους εξής αριθμούς: 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα ή 365 ημέρες τον χρόνο, αν προτιμάτε.
Ούτε σαββατοκύριακα ούτε αργίες ούτε τίποτα άλλο μπορεί να σταθεί εμπόδιο στη διαθεσιμότητα του ηλεκτρονικού σου καταστήματος, το οποίο είναι συνεχώς ανοιχτό και μπορεί να δέχεται παραγγελίες… αιωνίως.
Και αυτό αποτελεί ένα πολύ βολικό χαρακτηριστικό για πάρα πολύ κόσμο που δυσκολεύεται να βρει λίγο χρόνο να κάνει μια βόλτα στην αγορά και να προμηθευτεί ό,τι χρειάζεται.
Αντί για αυτό, προτιμά να κάνει τις αγορές του από το σπίτι του, εξοικονομώντας σημαντικές ποσότητες χρόνου.
Έτσι, ένα e-shop του προσφέρει την ιδανική λύση, έχοντας διαρκώς ανοιχτές τις «ηλεκτρονικές» πόρτες του.
4.Έχεις εξαιρετικές δυνατότητες διαδικτυακής προβολής/διαφήμισης
Το φάσμα δυνατοτήτων που προσφέρει το ψηφιακό μάρκετινγκ και η διαδικτυακή διαφήμιση και προώθηση είναι πραγματικά τεράστιο.
Η online διαφήμιση επιτρέπει τεράστιες δυνατότητες στόχευσης μέσω πολλών διαφορετικών και ειδικά προσαρμοσμένων διαφημιστικών εκστρατειών.
Ακόμα, τα social media αποτελούν εκπληκτικά κανάλια προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών σου, με πολύ μεγάλο αριθμό ανθρώπων να περνά αρκετό χρόνο στα προφίλ του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μέσα από τη διαφήμιση και προώθηση στο Facebook, στο Instagram, στο Twitter, στο TikTok κ.λπ. θα καταφέρεις όχι απλά να παρουσιάσεις τα προϊόντα σου σε άπειρα ζευγάρια μάτια αλλά και να χτίσεις μια ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σου, έχοντας τη δυνατότητα να αλληλεπιδράς άμεσα μαζί του μέσα στα social media.
5.Είναι πολύ πιο εύκολη η διαδικασία αγοράς
Ποιος θα έλεγε όχι στην αγορά ενός προϊόντος χωρίς να χρειάζεται να αντιμετωπίσει κίνηση στους δρόμους, καιρικές συνθήκες, πολυκοσμία και ουρές στα ταμεία;
Ακριβώς αυτό μπορεί να προσφέρει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, καθώς η διάθεση για αγορές δεν μπορεί να επηρεαστεί στο ελάχιστο ούτε από τον κακό καιρό, ούτε από το κυκλοφοριακό χάος, ούτε από την πολυκοσμία που θα συναντούσε κανείς στην περίπτωση ενός φυσικού καταστήματος.
Και αυτό γιατί ο δυνητικός αγοραστής δε χρειάζεται καν να αποχωριστεί την οικειότητα και τη ζεστασιά του σπιτιού του προκειμένου να αγοράσει αυτό που θέλει.
Η άνεση και η αμεσότητα αγοράς που προσφέρει ένα e-shop αποτελούν ιδιαίτερα ελκυστικά δέλεαρ που θα κάνουν (και ως έναν βαθμό, έχουν ήδη κάνει) τον κόσμο να ξεχάσει πώς είναι να επισκέπτονται και να ψωνίζουν από ένα φυσικό κατάστημα.