Εργαλεία διαφήμισης της επιχείρησής σας μέσα από το διαδίκτυο
Είστε μια εταιρεία με χαμηλό προϋπολογισμό για διαφήμιση; Αν ναι, υπάρχει μια ποικιλία από εργαλεία διαφήμισης και προώθησης χαμηλού ή και μηδενικού κόστους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Ενημερωθείτε για τα υπέρ και τα κατά κάθε επιλογής και αξιοποιήστε τα καταλληλότερα για εσάς.
1. Χρησιμοποιήστε το YouTube για να προωθήσετε την επιχείρησή σας
Ίσως ένας από τους πιο δημοφιλείς και δημιουργικούς τρόπους για να δείξετε περισσότερες πληροφορίες για την επιχείρησή σας είναι να χρησιμοποιήσετε βίντεο.
Προϋποθέσεις αποτελεσματικής διαφήμισης στο Youtube:
- Ανεβάστε ένα βίντεο της εταιρείας σας και τοποθετήστε όσες περισσότερες συνδέσεις μπορείτε από όλα τα είδη των θεμάτων, έτσι ώστε ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι να το βλέπουν.
- Λανσάρισμα βιντεοταινιών και άλλες δημόσιες εκδηλώσεις που προωθούνται από την επιχείρησή σας, έτσι ώστε οι πελάτες που δε θα μπορούσαν να παραστούν σε αυτά τα γεγονότα να είναι σε θέση να καλύψουν τη διαφορά σχετικά με ό, τι συνέβη.
- Βίντεο πώς-να πληροφοριών σχετικά με την επιχείρησή σας, έτσι ώστε όταν κάποιος ψάχνει πώς να λύσει ένα πρόβλημα, να βρίσκει την βίντεο απάντηση και να μαθαίνει περισσότερα για εσάς. Τα βασικά προβλήματα μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξει η επιχείρησή σας την κοινής χρήσης πλευρά της και να προσελκύσει το ενδιαφέρον πιθανώς νέων πελατών.
- Δημιουργήστε μια συνεχή ιστορία δείχνοντας στους πελάτες πώς να χρησιμοποιούν και να απολαμβάνουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Αυτό μπορεί να απαιτήσει λίγο περισσότερη δουλειά, αλλά οι ιστορίες έλκουν τους ανθρώπους και είναι πολύ πιθανό να θυμούνται την επιχείρησή σας, αν υπάρχει μια τακτική μίνι σειρά να παρακολουθήσουν.
2. Συμμετοχή σε forums και ιστολόγια
Αυτός είναι ένας τρόπος για να βοηθήσετε την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, δείχνοντας τον εαυτό σας ως εμπειρογνώμονα και ως κάποιον που πραγματικά θέλει να βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων των πολιτών.
Κίνδυνοι που εγκυμονούν στα forums
Συχνά, μπορείτε να το κάνετε αυτό δωρεάν. Ωστόσο, αυτή η επιλογή έχει μια τεράστια προειδοποίηση – να είστε βέβαιος ότι δημοσιεύσατε σε φιλικό φόρουμ προώθησης ιστοσελίδας, αν σκοπεύετε την ανάρτηση των στοιχείων της επιχείρησης σας σχετικά με τη χρήση του URL σας ή emblazoning. Δεν επιτρέπουν όλες οι τοποθεσίες blog την προώθηση ή τις δημοσιεύσεις φόρουμ και παραβιάζοντάς το μπορεί να δείτε την επιχείρησή σας μπλοκαρισμένη ή ακόμα και κακολογούμενη. Σε μερικές περιπτώσεις ίσως χρειαστεί να καταβάλλετε ένα τέλος για να διαφημιστείτε στις περιοχές τους, αλλά συνήθως δεν το κάνουν. Σε πολλές περιπτώσεις, αναφέροντας απλώς ότι είστε ο ιδρυτής / ιδιοκτήτης / διευθυντής / διαχειριστής της κοινότητας, κλπ. ενός συγκεκριμένου τόπου μπορεί να είναι επαρκές για να ειδοποιήσει τους ανθρώπους για το καλό που κάνει η εταιρεία σας σε απευθείας σύνδεση. Ας τους αφήσουμε να κάνουν τα υπόλοιπα προσθέτοντας κι εξερευνώντας σας – οι καταναλωτές είναι έξυπνοι.
Χρήση ιστολογίων
Κάντε χρήση των σελίδων των χρηστών σε ιστοσελίδες που το επιτρέπουν. Μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας, ειδικά αν έχετε συνεισφέρει πληροφορίες στην ιστοσελίδα που με τη σειρά της οδηγεί τους αναγνώστες πίσω στη σελίδα χρήστη σας για περισσότερες λεπτομέρειες.
3. Χρησιμοποιήστε το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Μπορείτε να δημιουργήσετε λίστες των πελατών ή των πιθανών πελατών που μιλάτε τακτικά. Ωστόσο, να ξέρετε ότι πολλοί χρήστες το θεωρούν ως spamming και μπορεί να παραπονούνται. Να παίρνετε πάντα την αποδοχή των πελατών και πάντα να λαμβάνετε υπόψη τους νόμους spamming οι οποίοι σας ενημερώνουν ότι δεν επιτρέπεται να στείλετε πληροφορίες σε ανθρώπους που δεν θέλουν. Η σωστή επιχειρηματική λογική λέει:
- Να στέλνετε πληροφορίες μόνο σε όσους θέλουν να ακούσουν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και όχι σε εκείνους που δε θέλουν. Αυτά τα e-mail μπορούν να σταλούν όλα χύμα, σαν αποστολή μέσω ταχυδρομείου.
- Να αφιερώνετε αρκετή ώρα κάνοντας τις πληροφορίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ν’ αξίζουν το χρόνο του παραλήπτη. Ετοιμάστε ένα ενημερωτικό δελτίο γεμάτο με χρήσιμες πληροφορίες περί ζωής γενικά, ή με χιουμοριστικά ανέκδοτα, κλπ., όχι μόνο ενημερώσεις για την επιχείρησή σας και το πεδίο του μάρκετινγκ. Να είστε διακριτικοί!