Ε-shop για αρχάριους: Ο πλήρης οδηγός για ένα πετυχημένο e-shop

Συντάκτης: Αναστάσιος Χριστόπουλος

Θέλετε να απογειώσετε την επιχειρησιακή σας δραστηριότητα και να πουλήσετε όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα; Δείτε πως μπορείτε να στήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα εύκολα και απλά.

Η δημιουργία ενός δικού σας ηλεκτρονικού καταστήματος για πωλήσεις μέσω του διαδικτύου μπορεί να αποτελεί μια επιχειρηματική πρόκληση. Ακολουθώντας αυτόν τον πλήρη οδηγό, μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας e-commerce κατάστημα:

Καθορίστε τον σκοπό και τους υποψήφιους πελάτες σας

Καθορίστε τον σκοπό του καταστήματός σας, τα προϊόντα που θέλετε να πωλείτε και το κοινό σας. Ποιοί είναι οι πελάτες στους οποίους θέλετε να απευθυνθείτε;

Ποιές ανάγκες τους θα καλύπτει το κατάστημά σας και πιο συγκεκριμένα τα προϊόντα σας;

Έρευνα αγοράς

e-shop_gia_arxarxarious_o_pliris_odigos_gia_ena_petyximeno_e-shop

 Κάντε έρευνα αγοράς για να κατανοήσετε τον ανταγωνισμό, τις τάσεις στην αγορά και τις ανάγκες των πελατών. Αυτή η έρευνα θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε μια αποτελεσματική στρατηγική, για να καταλάβετε αν υπάρχει ζήτηση για το προϊόν που πουλάτε και να αποφασίσετε τις καλύτερες πρακτικές που θα απογειώσουν τις πωλήσεις σας.

Επιλογή κατάλληλης πλατφόρμας

Επιλέξτε την κατάλληλη  πλατφόρμα για το κατάστημά σας. Δημοφιλείς επιλογές περιλαμβάνουν το Shopify, το WooCommerce (για WordPress), το BigCommerce, το Magento κ.ά.

Επιλέξτε αυτή που ταιριάζει στις ανάγκες σας και την αισθητική σας. Είναι σκόπιμο να επιλέξετε πλατφόρμες οι οποίες είναι πολύ δημοφιλείς και άρα είναι εξοικειωμένος ο κόσμος με τη χρήση τους.

Κατασκευή του καταστήματος σας

Σχεδιάστε το κατάστημά σας, συμπεριλαμβανομένου του λογότυπου και της διάταξης. Προσθέστε τις σελίδες προϊόντων, τις σελίδες πληροφοριών και τις επιλογές πληρωμής.

Προσπαθήστε να το κάνετε όσο πιο πλήρες και πληροφοριακό γίνεται, αλλά ταυτόχρονα προσιτό και εύκολο στη χρήση.

Επιλογή και διαχείριση προϊόντων

Προσθέστε τα προϊόντα σας στο κατάστημα, συμπεριλαμβάνοντας εικόνες, περιγραφές, τιμές και τη διαθεσιμότητα.

Διαμορφώστε κατηγορίες και ετικέτες για να βοηθήσετε τους πελάτες να βρουν τα προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες τους εύκολα και απλά.

Επιλογή συστήματος πληρωμής και ασφάλειας

 Επιλέξτε ένα ασφαλές σύστημα πληρωμής και ενσωματώστε το στο κατάστημά σας. Χρησιμοποιήστε πιστοποιητικό SSL για την ασφάλεια των συναλλαγών.

Δημιουργία πολιτικής και όρων

Δημιουργήστε την πολιτική αποστολής, την πολιτική επιστροφής, τους όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου για το κατάστημά σας.

Γενικότερα προσπαθήστε να είστε καλυμμένοι σε οποιαδήποτε αρνητική περίπτωση και να είστε έτοιμοι για όλες τις καταστάσεις.

Προώθηση του καταστήματος

Χρησιμοποιήστε τακτικές SEO (Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης), κοινωνικά δίκτυα, email marketing, διαφήμιση και άλλες τακτικές προώθησης για να απευθυνθείτε στο κοινό σας.

Διαχείριση παραγγελιών

 Επιλέξτε ένα σύστημα διαχείρισης παραγγελιών για να παρακολουθείτε, να επεξεργάζεστε και να παραδίδετε τις παραγγελίες σας. Εν ανάγκη προσλάβετε εξειδικευμένο προσωπικό το οποίο να ασχολείται με τον συγκεκριμένο τομέα της επαγγελματικής σας δραστηριότητας.

e-shop_gia_arxarxarious_o_pliris_odigos_gia_ena_petyximeno_e-shop

Παρακολούθηση και βελτίωση

Χρησιμοποιήστε εργαλεία ανάλυσης για να παρακολουθήσετε την απόδοση του καταστήματός σας και να κάνετε βελτιώσεις όπου χρειάζεται.

Στο τέλος της υπόθεσης το κατάστημά σας πρέπει να βγάζει χρήματα. Αν κάτι δεν λειτουργεί πρέπει να καταλάβετε τι πάει λάθος.

Αυτός είναι ένας γενικός οδηγός. Να θυμάστε ότι η επιτυχία του καταστήματος σας απαιτεί σκληρή δουλειά, αφοσίωση και σταθερή προσοχή στην εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Συντάκτης: Αναστάσιος Χριστόπουλος,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.