Δημιουργία Επιχείρησης – Κύκλος Εργασιών και Προώθηση Πωλήσεων
Ο κύκλος εργασιών και η προώθηση των πωλήσεων αποτελούν δύο ζωτικούς τομείς στην επιβίωση μιας επιχείρησης. Μέσω ενός ερωτηματολογίου μπορείτε να διαπιστώσετε εάν έχετε κάνει τις σωστές προβλέψεις για την υφιστάμενη ή μελλοντική επιχείρηση σας
Ο κύκλος εργασιών ή τζίρος, είναι το σύνολο των πωλήσεων που πραγματοποιούνται μέσα σε μια χρήση (έτος). Εξυπακούεται ότι ο κύκλος εργασιών είναι συνάρτηση των πωλουμένων ποσοτήτων και της τιμής μονάδας. Η τιμή βέβαια, της μονάδας του προϊόντος καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την ποσότητα που θα πωληθεί, αλλά υπεισέρχονται και άλλοι παράγοντες όπως: η ενεργός ζήτηση, ο ανταγωνισμός, η ελαστικότητα του προϊόντος, κ.τ.λ. Για την επιτυχή πρόβλεψη του κύκλου εργασιών και της προώθησης των πωλήσεων θα ήταν ευκταίο στο ερωτηματολόγιο που ακολουθεί οι περισσότερες απαντήσεις να είναι θετικές.
Ερωτηματολόγιο
1. Έχετε εκτιμήσει το βαθμό ελαστικότητας του προϊόντος με το οποίο θα ασχοληθείτε;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
2. Έχετε ερευνήσει τις τιμές των ανταγωνιστών/ριών;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
3. Έχετε διαπιστώσει τον τρόπο διακανονισμού των ανταγωνιστών/ριών σας:
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
4. Έχετε εξετάσει ενδεχόμενες περιοδικές διακυμάνσεις των τιμών;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
5. Έχετε εξετάσει ενδεχόμενες τοπικές διαφοροποιήσεις των τιμών;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
6. Έχετε εξετάσει το βαθμό επισφάλειας της αγοράς (το ρίσκο);
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
7. Έχετε εξετάσει το ύψος των προμηθειών προς πωλητές/ριες που κυριαρχεί στην αγορά;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
8. Έχετε εκτιμήσει τη διαφήμιση που θα απαιτηθεί;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
9. Έχετε διαπιστώσει το επίπεδο των ανταγωνιστών/ριών σας σε διαφημίσεις;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
10. Γνωρίζετε τα δίκτυα πωλήσεων των ανταγωνιστών/ριών σας;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
11. Έχετε σκεφθεί το δικό σας τρόπο αντιμετώπισης του θέματος διανομής;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
12. Έχετε εξετάσει τη δυνατότητα χαμηλότερων τιμών έναντι των ανταγωνιστών/ριών;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
13. Έχετε εξετάσει τα αίτια που θα στρέψουν το καταναλωτικό κοινό προς εσάς;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
14. Έχετε εκτιμήσει εάν απαιτείται ένα μικρό εκθετήριο των προϊόντων και εντός της επιχείρησης;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
15. Έχετε σκεφθεί εάν απαιτείται ένα show- room;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
16. Έχετε εκτιμήσει πόσο και τι κατηγορίας προσωπικό απαιτείται στις πωλήσεις;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
17. Έχετε σκεφθεί εάν το τμήμα πωλήσεων θα απαιτήσει κάποιον ειδικό εξοπλισμό;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
18. Έχετε σκεφθεί αν θα ασκείτε στατικές, δυναμικές ή και των δύο μορφών πωλήσεις;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
19. Έχετε σκεφθεί τον τρόπο διανομής των προϊόντων σας και αν απαιτούνται ίδια μεταφορικά μέσα;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
20. Έχετε εκτιμήσει τι χώροι θα απαιτηθούν για τη λειτουργία των πωλήσεων;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
21. Έχετε σκεφθεί την περίπτωση εξαγωγών;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
22. Έχετε σκεφθεί την περίπτωση συνεργασίας με τοπικούς/ες αντιπροσώπους;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
23. Έχετε σκεφθεί την περίπτωση franchising;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
24. Έχετε διαπιστώσει ποιο είναι το ύψος των προμηθειών προς πωλητή/ρια στην αγορά;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
25. Σκεφθήκατε την περίπτωση “telemarketing”;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
26. Σκεφθήκατε την περίπτωση doortodoor;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □
27. Ασχοληθήκατε με τη συσκευασία;
ΝΑΙ □ ΟΧΙ □