Brand.com: Θα δώσει τέλος στα διαδικτυακά ψέματα

Συντάκτης: Λιάνα Γεωργουλοπούλου

Brand.com: Θα δώσει τέλος στα διαδικτυακά ψέματαΤο πρώτο πρόγραμμα που “ανιχνεύει” τις ψευδείς πληροφορίες και τις συκοφαντίες στην αναζήτηση της Google, του Yahoo και της Bing… και τις αφαιρεί από τον κόσμο του διαδικτύου! Αυτό είναι το project που δουλεύει η εταιρεία Brand.com, με σκοπό να καθαρίσει τις μηχανές αναζήτησης από κάθε φήμη ή ψευδή κατηγορία που καταστρέφει την ηλεκτρονική εικόνα σας.

Μήπως η πρώην σύντροφός σας διαδίδει στο ίντερνετ ότι είστε τρελός, τσιγκούνης και εξαρτημένος από το αλκοόλ; Η Brand.com υπόσχεται να προχωρήσει την τεχνολογία ένα βήμα παραπέρα, αποκαθιστώντας το δημόσιο προφίλ σας με τη βοήθεια ενός λογισμικού κατά των ψεμάτων. Πρόκειται για τη γνωστή και ως “διαχείριση της ηλεκτρονικής φήμης”, η οποία ουσιαστικά κρύβει τα αρνητικά αποτελέσματα, που βγάζει μια μηχανή αναζήτησης, για τον πελάτη και στη συνέχεια γεμίζει τα searches με τα “ατού” του.

“Για τις εταιρείες και τους επιχειρηματίες δεν υπάρχει τίποτα πιο επιζήμιο από τα αρνητικά αποτελέσματα στην αναζήτηση της Google. Στο παρελθόν ήταν σχεδόν αδύνατο να αφαιρέσει κάποιος το συκοφαντικό περιεχόμενο από τις μηχανές αναζήτησης”, σχολιάζει ο Michael Zammuto, πρόεδρος της Brand.com.

Ωστόσο, ο ίδιος κρατά κρυφά τα χαρτιά του, αφήνοντας τους χρήστες του ίντερνετ να αναρωτιούνται πως θα εξακριβώνεται εάν μια δημοσίευση είναι πράγματι κακόβουλη. Σίγουρα, κανείς δεν θα ήθελε ένα εστιατόριο με μηδαμινή υγιεινή να αφαιρεί νόμιμα και με ένα “κλικ” τις προειδοποιήσεις των πελατών μέσα από το ίντερνετ.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η διαδικασία θα διαρκεί 4-12 εβδομάδες, διάστημα στο οποίο η ομάδα της Brand.com θα εξακριβώνει ποιές πληροφορίες είναι ψευδείς και ύστερα θα της “σβήνει” από τον κυβερνοχώρο. Πάντως, όπως εκτιμά η έκθεση της Oxford Metrica’s Reputation, μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, το 83% των εταιρειών παγκοσμίως θα υποστούν επιθέσεις με ψεύτικα στοιχεία, οι οποίες θα είναι ικανές να υποτιμήσουν κατά 20-30% το brand τους.

Φυσικά, το λογισμικό θα λειτουργήσει μέσα από τη συνεργασία της Google, και όχι απλά μετατρέποντας τις αρνητικές πληροφορίες… σε θετικές! “Το κόστος του λογισμικού δεν θα είναι φθηνό, αφού θα ξεκινά από τα $5,000, αλλά το αποτέλεσμα θα αξίζει τον κόπο. Είτε πρόκειται για ανώνυμη καταγγελία, είτε όχι, το πρόγραμμα θα απομακρύνει οριστικά το αναληθές περιεχόμενο”, αναφέρει ο Zammuto.

Συντάκτης: Λιάνα Γεωργουλοπούλου,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.