Η βιτρίνα μιας επιχείρησης είναι η αρχή της επιτυχίας. Οφείλει να τηρεί υψηλές προδιαγραφές, μεταδίδοντας το όραμα και την προοπτική …
Ανακαίνιση καταστήματος: τα κλειδιά επιτυχίας
Η ανακαίνιση ενός καταστήματος μπορεί να κάνει τη διαφορά και να προσελκύσει νέους πελάτες. Δώστε έμφαση στον επαγγελματισμό των συνεργατών σας και στη λειτουργικότητα που μαζί με μια δόση πρωτοτυπίας θα απογειώσει το χώρο σας!
Οι ανακαινίσεις έχουν πολλαπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια φέρνοντας μια νέα αισθητική και νέες υπεραξίες στα ακίνητα. Τα καταστήματα χρειάζονται σε τακτική βάση κάποια ανακαίνιση για να προβάλουν καλύτερα τα προϊόντα τους και να προσελκύσουν νέους πελάτες. Ποια είναι όμως τα κλειδιά μιας πετυχημένης τέτοιας παρέμβασης;
Ο χώρος αλλάζει με βάση τις ανάγκες όλων
Ένα ζητούμενο είναι να κατανοήσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι ότι το πιο βασικό που πρέπει να αλλάξει και να βελτιωθεί είναι ο χώρος του καταστήματος τόσο ως προς την εικόνα που δίνει όσο και ως προς τη διαχείριση και την οργάνωσή του. Ανακαινίσεις που απλά αλλάζουν πλακάκια σε κάποιες επιφάνειες ή μια πόρτα είναι στην ουσία απλές επισκευές. Η δική μας πρόθεση πρέπει να είναι να δημιουργήσουμε έναν νέο φανταστικό χώρο που εμπνέει και να αποπνέει θαλπωρή. Αυτό σημαίνει βέλτιστη χρήση του ακινήτου και ένα σχέδιο για τον τρόπο λειτουργίας του για το κοινό και τους εργαζόμενους. Η δημιουργικότητα μπορεί να πετύχει τα πάντα και χωρίς υπερβολικά έξοδα.
Ο χρόνος: σωστό timing και διπλές βάρδιες
Το δεύτερο θέμα είναι ο χρόνος που θα αποφασίσουμε να κάνουμε την αλλαγή, καθώς και η διάρκεια των εργασιών. Δεν είναι μια τυχαία επιλογή. Θα δαπανήσουμε ένα σημαντικό ποσό οπότε οι συνθήκες πρέπει να είναι ώριμες. Έχουμε εντοπίσει το target group που θέλουμε να προσεγγίσουμε και πρέπει να κινηθούμε αναλόγως όταν οι εγκαταστάσεις θεωρούνται σχετικά απαρχαιωμένες. Οι εργολάβοι έχουν καταλάβει πλέον τη σημασία του χρόνου και δουλεύουν ακόμη και δύο βάρδιες τη μέρα για να ολοκληρώσουν τις εργασίες σε λίγες μέρες. Μην ξεκινάτε ένα τέτοιο εγχείρημα αν δεν είστε σίγουροι ότι θα είναι όλα έτοιμα έγκαιρα και γρήγορα.
Οι άδειες
Σε πολλές περιπτώσεις απαιτείται άδεια οικοδομής ή έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας. Επίσης για νέα μαγαζιά χρειάζονται εγκρίσεις από το δήμο και την πυροσβεστική. Θα τα αναθέσετε όλα σε ένα τεχνικό γραφείο αλλά θα πρέπει να είστε από κοντά για να μην καθυστερήσει ούτε μια μέρα το επιχειρηματικό σας σχέδιο.
Το ύφος: εμπιστευτείτε τους ειδικούς
Το ζητούμενο μιας καλής ανακαίνισης είναι να προσδώσει ένα ύφος και μια προσωπικότητα στο χώρο σας που εκτεταμένες επισκευές δεν μπορούν να δώσουν. Άρα θα χρειαστεί να εμπιστευτείτε ένα διακοσμητή ή έναν αρχιτέκτονα για να δημιουργήσει έναν υποσχόμενο χώρο. Με φτηνά υλικά μπορείτε να επέμβετε στα χαρακτηριστικά του καταστήματος και να επενδύσετε ανέξοδα σε χρωματικές αρμονίες, όμορφες επενδύσεις, ξεχωριστά διακοσμητικά αντικείμενα, μοντέρνο κινητό εξοπλισμό και διακριτικά φωτιστικά.
Η λειτουργικότητα: πάρτε τα καλά παραδείγματα
Το να είναι λειτουργικό το κτίσμα σας είναι ένα γνώρισμα που έχει αξία για τον πελάτη. Αν τα ράφια είναι στοιβαγμένα και δεν αφήνουν περιθώρια για την ανάδειξη των προϊόντων ή οι πελάτες δεν κινούνται με άνεση, θα χάσετε μερίδιο της αγοράς. Κι εδώ η σύγκριση είναι η καλύτερη οδός. Δείτε προσεκτικά όλα τα φημισμένα καταστήματα τι έχουν κάνει για να καταστρώσετε το δικό σας στρατηγικό πλάνο με τη βοήθεια των καταρτισμένων επιστημόνων.
Η ελκυστική εμφάνιση
Τέλος, είναι ουσιώδες να θυμίσουμε ότι όλα γίνονται για την εικόνα, ειδικά από τον εξωτερικό χώρο. Η ανακαίνιση δίνει το δικό σας στίγμα και όχι του μηχανικού σας. Δείχνει πόσο σοβαρά παίρνετε υπόψη τους καταναλωτές και δημιουργείτε έναν πόλο έλξης για κάθε τύπο ανθρώπου. Άρα οι κανόνες του marketing έχουν εφαρμογή και στις ανακαινίσεις. Θέλει μελέτη και εφαρμογή της εμπειρίας, αν δεν είναι καινούργια επιχείρηση. Βάλτε τα όλα κάτω και μετρήστε τα ευρώ-ευρώ (προβλεπόμενα έξοδα, αναμενόμενα έσοδα) σαν να συντάσσετε ένα businessplan. Mεριμνήστε για μια πανέμορφη εικόνα που θα σας διαφοροποιεί ή αν είναι δυνατόν θα μένει αξέχαστη. Ξεπεράστε τον εαυτό σας και αφοσιωθείτε στις εντυπώσεις που θα προκαλεί η κάθε λεπτομέρεια. Όλα θα πάνε άψογα και μαζί με εσάς θα κερδίσουν οι συνεργάτες σας, η γειτονιά και όλος ο κλάδος σας.