Η μίσθωση ή αγορά καταστήματος είναι μια στρατηγική επιχειρηματική απόφαση. Το να μπορείς να διευρύνεις την γκάμα των διαθέσιμων ακινήτων …
Βιτρίνα: προδιαγραφές & συμβουλές
Η βιτρίνα μιας επιχείρησης είναι η αρχή της επιτυχίας. Οφείλει να τηρεί υψηλές προδιαγραφές, μεταδίδοντας το όραμα και την προοπτική της επιχειρηματικής σας δράσης.
Ένας επαγγελματικός χώρος είναι ένας διακριτός χώρος που σέβεται τους πελάτες, τους, επισκέπτες, τους εργαζόμενους και όλους τους συνεργάτες. Εμπνέει εμπιστοσύνη και προβάλλει την εικόνα της επιχείρησης. Η βιτρίνα είναι η αρχή της επιτυχίας. Οφείλει να τηρεί υψηλές προδιαγραφές, μεταδίδοντας το όραμα και την προοπτική της επιχειρηματικής σας δράσης.
Μαγαζιά
Η βιτρίνα είναι συνυφασμένη με τα εμπορικά καταστήματα. Πέρα των μπουτίκ ρούχων, έχει την ίδια ή και μεγαλύτερη σημασία και για άλλες κατηγορίες καταστημάτων όπως τα οπτικά, τα οπωροπωλεία ή ακόμη και τα σούπερ μάρκετ στα οποία η βιτρίνα είναι συνήθως υποβαθμισμένη ή ανύπαρκτη. Κάθε μαγαζάτορας επιδιώκει να δείξει τα πλεονεκτήματα των προϊόντων του και να προσελκύσει νέους πελάτες.
Υπόλοιπες επιχειρήσεις
Είναι καιρός να αντιληφθούμε ότι η βιτρίνα παίζει μεγάλο ρόλο σε όλες τις επιχειρήσεις. Ακόμη και αν δε μιλάμε για ένα ισόγειο μαγαζί, ο χώρος υποδοχής των πελατών και η πρόσοψη του επαγγελματικού μας χώρου αποτελούν τη βιτρίνα του. Ένα μεσιτικό γραφείο, ένα τεχνικό γραφείο, μια ναυτιλιακή, ένα εστιατόριο ή μια διαφημιστική επιχείρηση δεν ξεφεύγουν από τον ίδιο κανόνα. Όσοι λοιπόν είτε έχετε μια επιχείρηση είτε εργάζεστε για μια επιχείρηση, πρέπει να καταλάβετε πόσο επηρεάζει η εικόνα του χώρου και πόσο προσεκτικά και ποιοτικά πρέπει να είναι όλα για να έρθουν πωλήσεις και συνεργασίες.
Χώροι
Η διαμόρφωση και διαίρεση των χώρων έχει τεράστια σημασία. Ο χώρος του κτιρίου ή του μαγαζιού είναι δεδομένος αλλά ο τρόπος που θα τον χωρίσετε και θα τον διαχειριστείτε είναι το καλύτερο βήμα για την επιτυχία. Δείτε πόσο χώρο θα έχετε για τις καθημερινές δουλειές των εργαζομένων, πόσο για να μετακινούνται πελάτες και πόσο για καθαρά εποπτικούς σκοπούς όπως την παράθεση προϊόντων, φωτογραφιών, σχεδίων, πρότζεκτς και άλλων αντικειμένων προώθησης της εταιρίας σας. Ακόμη κι ένας μικρός ενιαίος χώρος πρέπει να είναι φτιαγμένος έτσι ώστε να υπάρχει μια γωνιά για κάθε σκοπό χωρίς να μένει τίποτα ατημέλητο και ξεχασμένο. Ο επισκέπτης τα προσέχει όλα ακόμη και αν το κάνει ασυνείδητα.
Φωτισμός
Φυσικά ο καλός και εντοπισμένος φωτισμός είναι μια τέλεια υποστήριξη. Οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρετε πρέπει να φαίνονται εύκολα και να δείχνουν προσεγμένα. Ακόμη και σε ένα χώρο γραφείου, οι υπάλληλοι πρέπει να φωτίζονται επαρκώς, τα γραφεία πρέπει να είναι καθαρά και τακτοποιημένα και να υπάρχει ένας χώρος υποδοχής/αναμονής.
Τζαμαρίες-είσοδος
Αν πρόκειται για ισόγειο μαγαζί, η τζαμαρία και ο χώρος εισόδου θα είναι ο μαγνήτης σας. Καλό είναι να είναι στολισμένοι και όμορφοι, ώστε να ελκύουν κάθε εν δυνάμει πελάτη. Με ελάχιστα χρήματα μπορείτε να κάνετε το χώρο σας να είναι μοντέρνος και σοφιστικέ ή ατμοσφαιρικός και οικείος, ανάλογα με την επαγγελματική σας προτίμηση.
Διακόσμηση
Το διακοσμητικό ζήτημα είναι το κορυφαίο, αφού εφαρμόσετε την εμπορική σας στρατηγική σε όλα τα παραπάνω. Ένα απλά συμπαθητικό γραφείο ή κατάστημα δεν είναι αρκετό. Σκεφτείτε ότι πρέπει όποιος περνάει την πόρτα σας να τα βρίσκει όλα υπέροχα και εξαίσια. Η τελειομανία σας έχει νόημα όταν πρόκειται να έχει οικονομικό αποτέλεσμα. Μην αφήνετε τίποτα γυμνό και επενδύστε σε αντικείμενα που αναδεικνύουν το ποιόν της επιχείρησης. Δείξτε ότι είστε σοβαροί και δημιουργικοί.
Τα μηνύματα
Τέλος, για πιο επεξεργασμένες βιτρίνες επικεντρωθείτε στα μηνύματα που θέλετε να περνάτε. Σας ενδιαφέρει να δείξετε οικολογική ευαισθησία; Βάλτε ανακυκλωμένα προϊόντα στη θέση των κανονικών, χρησιμοποιήστε οικολογικά υλικά και βάλτε κάδο ανακύκλωσης σε εμφανή θέση.
Θέλετε να προβάλετε το ιστορικό σας; Βάλτε φωτογραφίες και αντικείμενα από διάφορα στάδια της δουλειάς σας. Το πιο κλασικό μήνυμα είναι τα πτυχία ή τα πιστοποιητικά που ασφαλώς και πρέπει να είναι σε εμφανές σημείο. Από εκεί και πέρα η ικανότητα και το ενδιαφέρον σας είναι ανεξάντλητα για τα πολλαπλά μηνύματα που μπορείτε να μεταφέρετε με εύστοχες και ευφυείς επιλογές.
Η βιτρίνα είναι το πιο τυπικό στοιχείο ενός επιτυχημένου μάρκετινγκ. Μην επαφίεστε μόνο στα ηλεκτρονικά εργαλεία, φροντίστε το χώρο σας όπως φροντίζετε τον εαυτό σας όταν πάτε σε μια δεξίωση. Θα συλλέξετε άμεσα καρπούς από τον κόπο σας, τη φαντασία σας και τα όποια έξοδα.